Contest me n blog by pikah n syirah



.ASSALAMUALAIKUM.




1.Must follow this blog and this blog.
2.Warganegara malaysia,indonesia n singappore
3.Buat 1 entry pasalnaper korang sayang blog korang?
example:aku sayang blog nie . . . bla bla bla .....
4.Tag sekurang-kurangnyer 3 orang.
5.tenpekken banner nie di entry korang.
6.Tingglkn link post entry anda di kotak komen blog nie.
7.Penyertaan kurang daripada 15 orang akan dibatalkan.




UPACARA AKAN DIMULAKAN

BISMILAAHIRAMNIRAHIM

HI , kawan-kawan aku nakk cakap yg aku sayang giler blog aku nie
sebab di larhh yg menhilngkn kebosanan aq selain tuhh jgk aq suka
mengeditt blog aku niyy , pkai kan dye bedak make up semua nyer lahh .
blogger nie jugk yg aq akn cerita psal diri aku semua nyer.
dan blog niy jugk larhh yg buadd aku sayanggs katt diee kalo x dew blog niyy mesti aq 
kebosanan sngat-sangat . muaahhh
for my blogger I  YOU 
ini larhh ucapan untuk blog aku . jngn jeles taw





di tag+
 Syuhada+Indah+Kak Umi+Kak Aisyah 


ok bye . 

NAK DOWNLOAD CERITA !! SINI

cerita lyssa minggu ini !